Foreningen

Vallensbæk Jagtforening har ca. 200 medlemmer og hører under Danmarks Jægerforbund.

Foreningens formål er at samle jægere og andre jagtinteresseret ved afholdelse af foreningsarrangementer/undervisning, så som trekantsskydning, riffelskydning, krage skade regulering, hundetræning, foredrag og ikke mindst socialt samvær.

Vi har et dejligt klubhus, 2 store indhegnede folde til hundetræning, men bruger også tit andre træningssteder i Vallensbæk Kommune.

Foreningens udvalg har hvert deres interesseområde, ved at klikke på dem kan du finde oplysninger om hvem de er, samt hvilke arrangementer de afholder.

Foreningens vedtægter, referat fra generalforsamlingen, formandens beretning for det forgangne år, er lagt ud på hjemmesiden. Man har mulighed for at låne huset, til forskellige formål, ladekursus, hundetræning, kurser m.v., dog ikke fester. Henvendelse til: Martin Jacobsen 23397754 eller Formand@vjf.dk  og hør nærmere.

Foreningens adresse: Brøndbyvej 185, 2625 Vallensbæk (Her modtages ikke post)

Har du spørgsmål vedr. kontingent eller øvrige spørgsmål, så kontakt Martin Jacobsen Formand@vjf.dk